MenuForum NavigationForumActivityLoginRegisterForum breadcrumbs - You are here:ForumAres Alpha: Mobile Appcomputer appPost ReplyPost Reply: computer app <blockquote><div class="quotetitle">Quote from <a class="profile-link highlight-default" href="#">Vinp'wey</a> on December 25, 2025, 9:50 am</div><p data-pm-slice="0 0 []">Hello, do you think it would be possible to have a Windows version of Ares Alpha? I really like being able to follow the progress of the game on my computer, or even on a TV screen.</p> The issue I currently have is that when I use an emulator, it doesn’t work very well, and on a phone it is quite difficult to properly display the image on a larger screen. So, would it be possible to have a version accessible via PC or directly through the website? Bonjour, pensez-vous qu’il serait possible d’avoir une version Windows d’Ares Alpha ? J’apprécie pouvoir suivre le déroulé de la partie sur mon ordinateur, ou même sur un écran de télévision. Le problème que je rencontre actuellement est que, lorsque j’utilise un émulateur, cela ne fonctionne vraiment pas bien, et sur téléphone il est assez difficile d’afficher correctement l’image sur un écran plus grand. Serait-il donc possible d’avoir une version accessible via PC ou directement depuis le site Internet ?</blockquote><br> Cancel